Ceník poštovného a balného:
-
Balík do ruky Česká pošta, platba předem na účet - 99 Kč
-
Balík do ruky Česká pošta, platba on-line platební kartou - 99 Kč
-
Balík do ruky Česká pošta, dobírka - 139 Kč
-
PPL (dobírka) - 139 Kč
-
Slovensko (požadována platba předem) - 250 Kč (10 Eur)
-
Osobní odběr (pouze po objednání na e-shopu, na adrese Vinohradská 3216/165, Praha 10, platba jen v hotovosti) - zdarma
U objednávek nad 2500 Kč v rámci ČR poštovné a balné neúčtujeme.
V případě nepřevzetí zásilky, bezdůvodného odmítnutí či opakovaném vyžádaném odeslání zásilky, jsou účtovány náklady spojené s expedicí nepřevzaté zásilky ve výši 130 - 150 Kč! Zákazník po učinění objednávky bere tuto skutečnost na vědomí.
Objednávky vyřizujeme v rámci České a Slovenské republiky. Objednávky do ostatních zemí jsou vyřizovány individuálně. Zásilky vyřizuje společnost Natur Hair CZ s.r.o a Avanti Promotion s.r.o.
Zboží, které je skladem, prodávající v případě platby na dobírku nebo při osobním převzetí zboží expeduje zpravidla následující pracovní den od přijetí objednávky. Při platbě převodem na účet prodávající zboží skladem expeduje zpravidla do 3 pracovních dnů od připsání příslušné částky na svůj účet.
O odeslání zboží bude zákazník informován e-mailem. V případě, že jste si objednali zboží, které aktuálně nemáme skladem, sdělíme Vám náhradní termín jeho dodání. Za doručení a neporušení zásilky ručí dopravce. Než převezmete zásilku, doporučujeme důkladně prohlédnout neporušenost obalu. V případě, že došlo k poškození, zásilku nepřebírejte.
Zásilku obdržíte prostřednictvím České pošty nebo služby PPL (dle zvolené dopravy) v během tří pracovních dnů. V případě, že Vás Česká pošta nezastihne na uvedené adrese, měla by zanechat oznámení o uložení na Vaší poště. Zásilka je na poště uložena pouze 7 dní!!! Pokud si zásilku nevyzvednete v úložním termínu, zásilka se nám vrátí zpět. V případě přepravy službou PPL je zásilka doručována třemi pokusy, kdy bude zákazník kontaktován přepravcem telefonicky na kontaktní tel.číslo, které uvedl ve své objednávce.
Náklady na doručení hradí kupující.V případě nepřevzetí zásilky či opakovaném vyžádaném odeslání zásilky, jsou účtovány náklady spojené s expedicí nepřevzaté zásilky. V případě takto ukončeného smluvního vztahu je kupující obeznámen s tím, že po něm může být požadováno uhrazení veškerých zbytečně vynaložených nákladů a škod vzniklých v důsledku nemožnosti splnit předmět kupní smlouvy.
Každá Vámi uskutečněná objednávka, kterou nestornujete do 12 hodin je závazná, dle našich obchodních podmínek. Pokud nebyla objednávka, která Vám byla zaslána dobírkou, vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů a škod v důsledku zbytečného zabalení a odeslání zboží – viz výše. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.